Campaign manager 360

Campaign Manager 360 забезпечує розміщення креативів рекламної кампанії безпосередньо на веб-сайтах, відстежує їх ефективність через трекінг тегів та надає доступ до детальної аналітики

 

Оптимізуйте свої рекламні кампанії завдяки аналітиці Campaign Manager 360

ОТРИМАТИ ДОСТУП ДО CM360 ЗАВАНТАЖИТИ ПРЕЗЕНТАЦІЮ СМ360
Заявка на доступ до Campaign Manager 360

    100 КЛІЄНТІВ
    100 КЛІЄНТІВ
    вже використовують Сampaign Мanager 360 з допомогою Admixer
    400 МЛН ПОКАЗІВ
    400 МЛН ПОКАЗІВ
    аналізує платформа за місяць
    ПАРТНЕРИ GMP
    ПАРТНЕРИ GMP
    з 2016 року Admixer є партнером Google Marketing Platform
    11 ФАХІВЦІВ
    11 ФАХІВЦІВ
    сертифікованих з продуктів GMP

    ПЕРЕВАГИ CAMPAIGN MANAGER 360

    Відстежування показів і кліків

    Campaign Manager 360 дозволяє верифікувати якість рекламних кампаній: відстежити можливі фрод-покази або коректність показу залежно від початкових налаштувань рекламної кампанії

    ДІЗНАТИСЯ БІЛЬШЕ

    ВІДСТЕЖУВАННЯ ПОКАЗІВ І КЛІКІВ

    Через піксель Campaign Manager 360 можна відстежувати наступні параметри якості:

    • відповідність кількості показів/кліків тій, що була заявлена
    • наявність фрод-показів/кліків та їх обсяг
    • дотримання заданих параметрів кампанії: частота, гео, девайси та ін.
    Автоматизвція ротації креативів, контроль brand safety та viewability

    З функцією AdServer у Campaign Manager 360 є можливість налаштовувати ротацію креативів з автоматичними стратегіями оптимізації, задавати єдину частоту показу для відеореклами, контролювати контент показу реклами через класифікатори для дотримання brand safety та збирати статистику стосовно viewability показів.

    ДІЗНАТИСЯ БІЛЬШЕ

    АВТОМАТИЗВЦІЯ РОТАЦІЇ КРЕАТИВІВ, КОНТРОЛЬ BRAND SAFETY ТА VIEWABILITY

    Додаткові можливості функції AdServer:

    • Налаштування таргетингу для креативів: 1-st party аудиторії, географія, частота показу, url, типи пристроїв і категорії контенту
    • Ротація оголошень: зазначення ​​пріоритетів в ротації між оголошеннями, налаштування послідовності / сценаріїв показу креативів
    • Безпека бренду: можливість обмежити показ реклами по небезпечним категоріям контенту, доступ до звіту brand safety з розбивкою показів за класифікаторами контенту
    • Загальне охоплення: різноманітні звіти по показниках охоплення кампанії з деталізацією на рівні рекламодавця, кампанії, сайту, оголошення та ін., як в куках, так і в реальних користувачах
    • Видимість і тривалість контакту з рекламою: детальна статистика по безлічі показників видимості, в тому числі й охоплення в зоні видимості (active view reach)
    Детальна аналітика медійних і performance-кампаній

    Детальні звіти та їх гнучке налаштування в Campaign Manager 360 дозволяють комплексно аналізувати ефективність рекламних активностей для їхньої подальшої оптимізації

    ДІЗНАТИСЯ БІЛЬШЕ

    ДЕТАЛЬНА АНАЛІТИКА МЕДІЙНИХ І PERFORMANCE-КАМПАНІЙ

    Для медійних кампаній Campaign Manager 360 допомагає здійснювати:

    • аналіз перетину різних каналів трафіку, в т.ч. YouTube
    • аналіз розподілу показів на частотах
    • статистика в унікальних користувачах cross-device, а не просто в куках

    Для performance-кампаній Campaign Manager 360 допомагає здійснювати:

    • облік дедуплікації: відстеження дій в медійній та пошуковій рекламі, а також в соціальних мережах і мобільних додатках
    • моделювання атрибуції: налаштування набору правил, за якими зараховуються конверсії того чи іншого каналу на шляху користувача
    • post-view аналіз: дозволяє аналізувати конверсії не тільки за кліком, а й за показом без кліка

    НАШІ ПОСЛУГИ

    SELF-SERVICE
    SELF-SERVICE

    Надання доступу до Campaign Manager 360 з функціоналом самостійного налаштування рекламних кампаній

    ОТРИМАТИ ДОСТУП
    Заявка на доступ до Campaign Manager 360

      FULL-SERVICE
      FULL-SERVICE

      Надаємо повний спектр послуг з налаштування та оптимізації рекламних кампаній в Campaign Manager 360 з допомогою сертифікованих фахівців

      ЗАМОВИТИ ПОСЛУГИ
      Заявка на отримання послуг Campaign Manager 360

        CONSULTING
        CONSULTING

        Проводимо навчання, консультуємо з будь-яких питань, надаємо повну підтримку для клієнтів по продукту

        ПРОЙТИ НАВЧАННЯ
        Заявка на проходження навчання Campaign Manager 360

          ДЛЯ КОГО, ЧОМУ, КОЛИ?

          Для кого підійде Campaign Manager 360?
          Для кого підійде Campaign Manager 360?
          • Медійні клієнти
          • Медійні агентства
          • Performance клієнти
          • Performance агентства
          Чому потрібно використовувати Campaign Manager 360?
          Чому потрібно використовувати Campaign Manager 360?
          • Крос-канальні вимірювання
          • Оптимізація медійних кампаній
          • Оптимізація performance кампаній
          • Створення та аналіз глибокої атрибуції
          Коли потрібно використовувати Campaign Manager 360?
          Коли потрібно використовувати Campaign Manager 360?
          • Охоплення в реальних користувачах
          • Аудит таргетингів
          • Аудит якості інвентарю
          • Аналіз конверсій

          ЯК МИ ПРАЦЮЄМО

          -1-
          ЗАЛИШАЄТЕ ЗАПИТ

          Ви заповнюєте форму на сайті

          -2-
          ПІДПИСУЄМО КОНТРАКТ

          Погоджуємо і підписуємо необхідні документи

          -3-
          ДОСТУП ДО КАБІНЕТУ

          Протягом 2-3х днів ви отримуєте доступ до кабінету

          -4-
          НАДАЄМО ПІДТРИМКУ

          Надсилаємо навчальні матеріали та допомагаємо налаштувати Сampaign Мanager 360