Статьи по категории: Кейси

Кейс METRO: Як покращити продажі з допомогою Search Ads 360

METRO Cash & Carry – мережа магазинів оптової торгівлі, та, зайшовши до будь-якого з них, можна купити майже все, що завгодно: від мускатного горіха до шовкового покривала кольору бургунді. Але маючи в арсеналі близько 30 тис. товарів та 1.7 млн ключових слів трьома різними мовами, погодьтеся, непросто оптимізувати онлайн-пошук. Завдання Тому METRO звернулися до своїх… Читати далі »

КЕЙС: як L’Oreal Paris залучив молодшу аудиторію в категорію фарбування волосся

Задача клієнта L’Oreal Paris зрозуміли, що хочуть зробити перезапуск своєї лінійки фарб для волосся Casting Cream Gloss. Але цього разу вони хотіли одночасно залучити нову аудиторію – дівчат, які фарбують волосся вперше, та водночас нагадати про себе лояльній аудиторії з допомогою нового креативу. Партнерство L’Oreal Paris багато років працює з агентством Zenith, яке входить до… Читати далі »

КЕЙС: Як підвищити ефективність у висококонкурентному середовищі

Burger King – бренд, який протягом останніх років дивує нас все більш інноваційними рекламними кейсами. Від Біг Мака, захованого за кожною фотографією головного бургера Burger King і запакованого в різнокольоровий папір Pride-бургера, до тролінгу McDonald’s щодо соціальної дистанції. В епоху діджиталізації абсолютно всього Burger King, звісно, також взяв курс на оптимізацію та підвищення ефективності своїх… Читати далі »

Кейс: як залучити нових клієнтів з допомогою Search Ads 360

Чорна п’ятниця з деяких пір – одна з найочікуваніших подій осені. Навіть увесь блиск та веселий хорор Хеллоуїна відходить на другий план, коли останній Айфон можна купити за півціни. Для торгових майданчиків – це золотий період, схожий за рівнем продажів із новорічним періодом. Тому кожен бренд включає Чорну п’ятницю до свого маркетинг-плану ще на початку… Читати далі »