Google Marketing Platform & ADMIXER

Admixer – технічний партнер Google Marketing Platform в Центральній та Східній Європі, що забезпечує створення аккаунтів, впровадження, навчання та підтримку сервісів Display & Video 360, Campaign Manager 360, Search Ads 360, Analytics 360 та Studio. Ми надаємо доступ до найсучасніших технологій цифрового маркетингу, щоб допомогти вам організувати та оптимізувати маркетингові зусилля на одній інтегрованій платформі.

НАШ ПІДХІД

Ми використовуємо поетапну оцінку потреб клієнта, щоб максимально ефективно вирішувати поставлені завдання. Команда Admixer працює разом з клїєнтом, щоб знайти рішення, що відповідає поточним бізнес-вимогам та цілям.

Оцінка та аналіз потреб клієнта

Налаштування та інтеграція обраних інструментів GMP

Підтримка та допомога у використанні інструментів GMP

Застосування багаторічного досвіду та інформування про оновлення

Допомога в підвищенні кваліфікації команд, що працюють з GMP

Налаштування систем веб-аналітики для звітності та обробки даних

ЗРУЧНИЙ ФОРМАТ СПІВПРАЦІ

Ми надаємо зручну модель взаємодії з платформами GMP. Таким чином клієнт сам обирає, наскільки залучатиметься до процесу управління кампаніями.

САМООБСЛУГОВУВАННЯ
САМООБСЛУГОВУВАННЯ
Якщо ви хочете керувати Google Marketing Platform самостійно, ми готові надати вам кабінети для ведення кампаній, навчити основним принципам налаштування кампаній або дати відповіді на запитання, якщо це необхідно.
ПОВНИЙ КОМПЛЕКС ПОСЛУГ
ПОВНИЙ КОМПЛЕКС ПОСЛУГ
Модель повного обслуговування підійде клієнтам, які хочуть повністю делегувати управління кампаніями нашим експертам. Завдяки досвіду та експертизі команди Admixer клієнт отримує можливість оптимізації будь-яких рекламних кампаній та, як результат, реалізацію поставлених маркетингових завдань.
ГІБРИДНА СИСТЕМА
ГІБРИДНА СИСТЕМА
Гібридна модель управління буде зручна для тих, хто хоче самостійно керувати кампаніями Google Marketing Platform та при цьому регулярно отримувати підтримку та допомогу в їхній оптимізації. Гнучкий підхід дозволить отримати необхідний рівень підтримки та експертні консультації від команди Admixer для кращого результату.

ПРОЗОРІСТЬ ДОСТУПІВ КОМАНДИ ADMIXER ДО ВАШИХ ДАНИХ

Для ще більшої прозорості та оптимізації роботи ми пропонуємо диверсифіковану систему доступів для команди Admixer до рекламних кабінетів клієнта в Display & Video 360, Campaign Manager 360 та Search Ads 360. Від вибору типу доступу команди Admixer буде залежати рівень підтримки та процедура узгодження витрат, отже, обирайте той тип доступу для команди Admixer, який максимально відповідатиме вашим завданням

READ AND WRITE: ПОВНИЙ ДОСТУП

READ AND WRITE: ПОВНИЙ ДОСТУП

Read and write: повний доступ

  • Доступ до даних про рекламодавців клієнта, показникам ефективності кампаній та фінансовими показникам
  • Повний доступ до кабінетів Campaign Manager 360 та Search Ads 360
REPORTING ONLY: ОБМЕЖЕНИЙ ДОСТУП

REPORTING ONLY: ОБМЕЖЕНИЙ ДОСТУП

Reporting only: обмежений доступ

  • Обмеження доступу: команда має доступ до даних про рекламодавців клієнта, показникам ефективності кампаній та всіх фінансових показників кабінету, окрім метрики Profit
  • Повний доступ до кабінетів Campaign Manager 360 та Search Ads 360
NO ACCESS: ВІДСУТНІСТЬ ДОСТУПУ

NO ACCESS: ВІДСУТНІСТЬ ДОСТУПУ

No Access: відсутність доступу

  • Співробітники Admixer GMP не мають доступу до кабінету клієнта
  • Даний рівень доступу не дозволить давати будь-яких аналіз кампаній клієнта, а інформація при взаєморозрахунках буде лімітована даними інвойсу
  • Такий тип доступу можливий в форматі післяплати
ПАРТНЕРИ GMP
ПАРТНЕРИ GMP
з 2016 року партнери Google Marketing Platform
11 ФАХІВЦІВ
11 ФАХІВЦІВ
сертифікованих по продуктам GMP
ЛІДЕРИ
ЛІДЕРИ
на ринку діджитал-маркетингу СНД

НАШІ ПАРТНЕРИ

ukrpochta
Volga
Twiga_ukraine_black
tree_medvediya
Syshiya
Starcom-logo
SpeakUp
Spark-Foundry-Logo
RST
Richard
RadissonRus
power_up
PMGroup
Olymp
Nemiroff
Multiplex
MoYo
Molokiya
Manorm
lun
LogoComfy_2-72ppi
LogoMSDigital
lb_sig-black
Kasta
iplace_logo