ПОСЛУГИ ADMIXER GMP TEAM

Admixer пропонує доступ, впровадження, навчання та підтримку сервісів Display & Video 360, Campaign Manager 360, Search Ads 360, Analytics 360 та Studio.

Admixer є провідним гравцем цифрового маркетингу. Наші фахівці мають великий досвід роботи та найсвіжіші дані щодо нововведень на ринку programmatic. Наша команда може допомогти вам організувати та оптимізувати маркетингові зусилля на одній інтегрованій платформі.

ОТРИМАТИ ДОСТУП ПРОЙТИ НАВЧАННЯ
Заявка на доступ

    Google Marketing Platform Products

    Вкажіть, який продукт вам цікавий

    Заявка на навчання

      Google Marketing Platform Products

      Вкажіть, який продукт вам цікавий

      БАЗОВІ ПОСЛУГИ ADMIXER GMP TEAM

      • Надання доступу до платформи GMP
      • Технічна підтримка
      • Консультації та рекомендації з управління кампаніями
      • Підключення платформ та систем аналітики
      • Інтеграція продуктів GMP
      • Налаштування стратегій оптимізації пошукових кампаній
      • Створення лічильників трекінгу

      ДОДАТКОВА OUTSOURCE ЕКСПЕРТИЗА ДЛЯ ВИРІШЕННЯ СКЛАДНИХ МАРКЕТИНГОВИХ ЗАВДАНЬ НА ПЛАТНІЙ ОСНОВІ

      • Експертиза в продуктах GMP для агентств та внутрішніх команд клієнта
      • Заведення та налаштування рекламних кампаній в DV360
      • Автоматизація заведення кампаній
      • Детальний аналіз конверсій
      • Автоматизація звітності
      • Оптимізація статистики та Big data analysis
      • Реалізація медійних кампанії будь-якої складності та відстеження їх активності
      • Оптимізація пошукових кампаній та контроль programmatic закупівель

      DISPLAY & VIDEO 360 - PROGRAMMATIC ПЛАТФОРМА ДЛЯ КУПІВЛІ ТА ОПТИМІЗАЦІЇ РЕКЛАМНИХ КАМПАНІЙ

      Послуги з ведення рекламних кампаній та оптимізації в DV 360
      Послуги з ведення рекламних кампаній та оптимізації в DV 360
      • Підготовка та запуск рекламних кампаній
      • A/B тестування
      • Оптимізація
      • Звіти
      • Послуги під ключ
      • Brand Lift
      ДЕТАЛЬНІШЕ

      ПОСЛУГИ З ВЕДЕННЯ РЕКЛАМНИХ ​​КАМПАНІЙ ТА ОПТИМІЗАЦІЇ В DV 360

      Підготовка та запуск рекламних кампаній

      • Пошук релевантного інвентарю в DV360
      • Медіа-планування рекламних кампаній
      • Підбір та оптимізація креативів під KPI
      • Налаштування технології динамічних креативів DDC
      • Розробка креативів в Google Web Designer
      • Створення динамічних оголошень у Studio за сигналами
      • Повне налаштування та ведення РК в DV360

      A/B тестування

      • Підготовка до A/B тестування: визначення цілей та бюджету
      • Проведення A/B тестування, налагодження тестування на платформі
      • Інтерпретація результатів тестування на основі звітів

      Оптимізація

      • Оптимізація РК на основі даних звітів та підготовка рекомендацій
      • Впровадження автоматичних стратегій призначення ставок + використання алгоритмів Custom Bidding DV360

      Звіти

      • Налаштування кастомних даш-бордів для аналізу цілей кампаній та фінансових показників

      Послуги під ключ

      • Розробка спільних кейсів від стратегії до результатів
      • Консультації клієнта на постійній основі з ведення та оптимізації рекламних кампаній

      Brand Lift

      • Визначення цілей дослідження та узгодження бюджетів
      • Запуск дослідження та інтерпретація результатів

      CAMPAIGN MANAGER 360 - СИСТЕМА ДЛЯ АНАЛІТИКИ ТА ОПТИМІЗАЦІЇ РЕКЛАМНИХ КАМПАНІЙ

      Послуги з аналітики в Campaign Manager 360
      Послуги з аналітики в Campaign Manager 360
      • Аналіз охоплення та перетину медійних кампаній
      • Аналіз показників viewability і ротація оголошень
      • Детальний аналіз конверсій
      ДЕТАЛЬНІШЕ

      ПОСЛУГИ З АНАЛІТИКИ У CAMPAIGN MANAGER 360

      Аналіз охоплення та перетину медійних кампаній

      • Створення структури кампанії СМ360
      • Створення лічильників трекінгу СМ360
      • Встановлення лічильників трекінгу в Gooogle Ads
      • Встановлення лічильників трекінгу в DV360
      • Встановлення лічильників трекінгу (Google Ads Manager, Admixer, Adwise, Advertgid, etc.)
      • Перевірка трекінгу в AdServer та запуск тестових показів
      • Завантаження звіту по метриках показів та кліків
      • Завантаження звіту по охопленню
      • Завантаження звіту по перетину охоплення
      • Завантаження звіту по фрод аналізу та гео

      Аналіз показників viewability та ротація оголошень

      • Створення структури кампанії СМ360, визначення рівня охоплення та % перетину
      • Створення тегів AdServer в СМ360
      • Встановлення тегів AdServer в Gooogle Ads
      • Встановлення тегів AdServer в DV360, інтеграція СМ360 і DV360
      • Встановлення тегів AdServer в банері (Google Ads Manager, Admixer, Adwise, Advertgid, etc.)
      • Перевірка трекінгу в AdServer та запуск тестових показів

      Детальний аналіз конверсій

      • Створення карти лічильників, формування показників та оцінка медіаплану
      • Створення лічильників Floodlight
      • Створення кастомних змінних Floodlight та визначення додаткових параметрів
      • Встановлення лічильників Floodlight, налаштування тегів та тригерів в GTM
      • Перевірка встановлення лічильників Floodlight в GTM, порівняння даних в GA та СМ360
      • Завантаження звіту конверсії
      • Аналіз даних частот та конверсій
      • Аналіз конверсій по кожному з каналів
      • Аналіз медіа на інших каналів трафіку без GA360

      SEARCH ADS 360 - СИСТЕМА ДЛЯ РОБОТИ ТА ОПТИМІЗАЦІЇ ПОШУКОВИХ КАМПАНІЙ

      Послуги з автоматизації в Search Ads 360
      Послуги з автоматизації в Search Ads 360
      • Підключення платформ та систем аналітики
      • Автоматизація заведення кампаній (Inventory management)
      • Налаштування стратегій оптимізації пошукових кампаній
      • Використання зовнішньої інформації
      ДЕТАЛЬНІШЕ

      ПОСЛУГИ З АВТОМАТИЗАЦІЇ В SEARCH ADS 360

      Підключення платформ та систем аналітики

      • Синхронізація акаунтів Google Ads та SA360
      • Підключення Google Analytics до SA360
      • Підключення Facebook до SA360
      • Підключення feed до блокноту SA360 в залежності від формату

      Автоматизація заведення кампаній (Inventory management)

      • Створення шаблонів кампаній
      • Створення шаблонів груп оголошень
      • Створення шаблонів оголошень
      • Створення шаблонів ключових слів
      • Створення шаблонів додаткових посилань

      Налаштування стратегій оптимізації пошукових кампаній

      • Оцінка кампаній та визначення стратегії оптимізації
      • Створення карти лічильників в СМ360 та оцінка медіаплану
      • Створення лічильників Floodlight (в CM360)
      • Встановлення лічильників Floodlight, налаштування тегів та тригерів в GTM
      • Перевірка встановлення лічильників Floodlight (через CM360)
      • Створення стратегії оптимізації в SA360 (за показниками CPA, ROAS)

      Використання зовнішньої інформації

      • Підключення зовнішніх даних в SA360
      • Створення складних стратегій оптимізації в SA360 (Formula, Profit)

      DATA + DATA STUDIO - АВТОМАТИЗАЦІЯ РОБОТИ ТА СТАТИСТИКИ РЕКЛАМНИХ ПРОДУКТІВ

      Послуги з аналізу та оптимізації даних в Data Studio
      Послуги з аналізу та оптимізації даних в Data Studio
      • Оптимізація статистики
      • Масові зміни в DV360
      • Big data analysis
      ДЕТАЛЬНІШЕ

      ПОСЛУГИ З АНАЛІЗУ ТА ОПТИМІЗАЦІЇ ДАНИХ В DATA STUDIO

      Оптимізація статистики

      • Створення даш-борда, підключення даних SA360 в Data Studio
      • Створення даш-борда з порівнянням планових та фактичних показників в СМ360 (Data Studio, Looker etc.)
      • Створення даш-борда на основі фрод аналізу в СМ360
      • Створення даш-борда з показниками конверсій в СМ360
      • Створення даш-борда з показниками охоплення в СМ360
      • Автоматичний збір з різних рекламних джерел та обробка даних

      Масові зміни в DV360

      • Масові зміни в рекламних кампаніях DV360: ставки, бюджети, дати закінчення, статус та інші налаштування кампаній

      Big data analysis

      • Сегментація аудиторій на основі даних їх активності (LTV) для подальшого ретаргетингу на ці аудиторії, а також look-a-like аудиторії
      • Створення рекомендацій для клієнта з приводу товарів на сайті на основі бази даних покупок
      • Класифікація аудиторій на основі відгуків клієнтів