Search Ads 360

Search Аds 360 дозволяє збільшити ефективність пошукової реклами за рахунок розширених можливостей оптимізації, а також автоматизує створення пошукових рекламних кампаній

 

Отримайте результат всього за 1-2 місяці використання Search Ads 360

ОТРИМАТИ ДОСТУП ДО SA360 ЗАВАНТАЖИТИ ПРЕЗЕНТАЦІЮ SA360
Заявка на доступ до SA360

    24 КЛІЄНТА
    24 КЛІЄНТА
    вже використовують Search Ads 360 з допомогою Admixer
    1 МІСЯЦЬ
    1 МІСЯЦЬ
    середній час для поліпшення результатів
    ПАРТНЕРИ GMP
    ПАРТНЕРИ GMP
    з 2016 року Admixer є партнером Google Marketing Platform
    11 ФАХІВЦІВ
    11 ФАХІВЦІВ
    сертифікованих по продуктам GMP

    ПЕРЕВАГИ SEARCH ADS 360

    Автоматизація створення пошукових кампаній

    Inventory Management дозволяє полегшити процес формування кампаній, груп оголошень, оголошень, ключових слів, сайт лінків на основі feed.

    ДІЗНАТИСЯ БІЛЬШЕ

    АВТОМАТИЗАЦІЯ СТВОРЕННЯ ПОШУКОВИХ КАМПАНІЙ

    • всі рівні кампаній можна сформувати на основі кастомного feed
    • охоплення низькочастотних ключових слів
    • динамічні параметри в оголошеннях (ціна, акція), які при зміні в feed автоматично змінюються в оголошеннях
    • при додаванні нових товарів до feed, дані про ці товари автоматично будуть використовуватися в оголошеннях
    Інтеграція з іншими сервісами

    Проста інтеграція з іншими продуктами Google, а також можливість підключення сторонніх рішень, дозволяє легко впровадити Search Ads 360 в список інструментів вашого цифрового маркетингу

    ДІЗНАТИСЯ БІЛЬШЕ

    ІНТЕГРАЦІЯ З ІНШИМИ СЕРВІСАМИ

    Ключові сервіси, які можна поєднати та інтегрувати з Search Ads 360:

    • Analytics
    • Tag Manager
    • Display & Video 360
    • Campaign Manager 360
    • Google Big Query
    • Data Studio

     

    • Повна підтримка пошукових систем: Google Ads, Bing, Yahoo! Japan, Yahoo! Gemini
    • Передача даних з інших пошукових систем: QiHoo360, Naver, AdMarketplace, Yandex
    • Third-Party інтеграції з допомогою API SA360
    • Передача даних з соціальних систем: Facebook, Instagram, Twitter
    Додаткові можливості оптимізації

    Auction-time bidding, навчання алгоритмів оптимізації на інформації, яка враховує контакти користувача з іншими каналами трафіку

    ДІЗНАТИСЯ БІЛЬШЕ

    ДОДАТКОВІ МОЖЛИВОСТІ ОПТИМІЗАЦІЇ

    Чому важливо враховувати контакти з іншими каналами?

    Наприклад, найпростіша ситуація, коли є два користувачі:

    • Користувач “А” клікав по рекламному оголошенню в DV 360, після чого клікнув по пошуковому оголошенню та зробив конверсію.
    • Користувач “В” клікав тільки по пошуковому оголошенню та зробив конверсію.
    • Вартість покупки кліка користувачів “А” і “В” повинні бути різні, залежно від того як контакт з DV 360 баннером впливає на рішення користувача зробити конверсію.
    • Тепер ця проста ситуація екстраполюється на всі канали та сигнали, які отримують алгоритми для оптимізації. Саме використання SA360 дає можливість за допомогою Campaign Manager 360 створити DDA модель атрибуції яка буде використовуватися в оптимізації алгоритмами.

    НАШІ ПОСЛУГИ

    Self-service
    Self-service

    Надаємо доступ до продукту SA360 з можливістю самостійного управління рекламними кампаніями

    ОТРИМАТИ ДОСТУП
    Заявка на доступ до SA360

      Full-service
      Full-service

      Надаємо повний спектр послуг з налаштування SA360 та ведення пошукових рекламних кампаній

      ЗАМОВИТИ ПОСЛУГИ
      Заявка на отримання послуг SA360

        Consulting
        Consulting

        Проводимо навчання, консультації та підтримку для клієнтів

        ЗАМОВИТИ НАВЧАННЯ
        Заявка на навчання SA360

          ДЛЯ КОГО ПІДІЙДЕ SA360

          ЯКІ КРИТЕРІЇ ВИКОРИСТАННЯ СЕРВІСУ І ЯКІ ЗАВДАННЯ МОЖНА ВИРІШИТИ ЗА ДОПОМОГОЮ SEARCH ADS 360

          • Більше 20 конверсій на тиждень

            Для проектів, у яких від 20 конверсій або транзакцій на тиждень з пошукової реклами

          • Оптимізація під Profit

            Для рекламодавців, які хочуть оптимізувати пошукові та торгові кампанії під показник прибутку

          • Масштабування

            Для тих, хто "досяг стелі" при масштабуванні рекламних кампаній в пошукових системах

          • Економія часу

            Для агенцій та рекламодавців, яким важливо економити час на обслуговування рекламних пошукових кампаній

          ОТРИМАТИ ДОСТУП ДО SA360

          ІСТОРІЇ УСПІХУ

          METRO Cash&Carry Ukraine
          METRO CASH & CARRY UKRAINE ЗБІЛЬШУЄ РЕНТАБЕЛЬНІСТЬ ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗНИЖУЄ CPO ЗА ДОПОМОГОЮ SEARCH ADS 360

          “Отримавши хороший результат за перші 3 місяці використання Search Ads 360, ми можемо планувати збільшення інвестицій в пошукову рекламу.”

          – Viacheslav Ognov, E-commerce manager
          METRO Cash & Carry Ukraine

          Реалізовано спільно з агентством Iplace

          ДИВИТИСЯ КЕЙС ПОВНІСТЮ
          UK & IE, IKEA UK
          IKEA ПІДВИЩУЄ РЕНТАБЕЛЬНІСТЬ ІНВЕСТИЦІЙ В РЕКЛАМУ ЗА ДОПОМОГОЮ GOOGLE SEARCH ADS 360

          “Використання найпотужніших функцій Search Ads 360 дозволяє нам тестувати наші продукти та орієнтуватися на географічні області, які найкраще обслуговують наші магазини. Підхід виявився настільки успішним, що ми перетворили його в повноцінну кампанію. Тепер Search Ads 360 є важливою частиною наших інструментів в сфері інтернет-маркетингу.”

          – Tania Douglas, Media Manager
          UK & IE, IKEA UK

          ДИВИТИСЯ КЕЙС ПОВНІСТЮ
          SCOTIABANK ПІДВИЩУЄ КОНВЕРСІЮ З МОБІЛЬНИХ ПРИСТРОЇВ ЗА ДОПОМОГОЮ SEARCH ADS 360

          “Використання Search Ads 360 показало, що ми можемо поліпшити поточну роботу стратегій управління ставками, яка більш ефективно допомагає досягати наших цілей, дозволяючи нам впевнено масштабувати ефективність.”

          – Sam Vandermark,
          SEM manager, Scotiabank

          ДИВИТИСЯ КЕЙС ПОВНІСТЮ

          METRO Cash&Carry Ukraine

          METRO Cash & Carry Ukraine збільшує рентабельність інвестицій і знижує CPO за допомогою Search Ads 360

          Мета
          • Збільшення кількості транзакцій, середнього чека і доходу від пошукових кампаній в інтернет-магазині з більш ніж 25 тисячами товарів
          • Знизити вартість угоди мінімум на 20%
          • Скоротити час, що витрачається на ефективне управління ставками для 1,7 млн. Ключових слів в 300 пошукових кампаніях в розрізі регіонів доставки, 3-мовних версій ключових слів і пристроїв, як мінімум на 20%.
          Рішення
          • Сегментовані кампаній по регіонах і категоріях, додатково запущені кампанії по пошуковому ремаркетингу в Google Ads
          • Запущені Search Ads 360 для оптимізації кампаній з цільовим CPO і збільшення доходу від кампаній з можливістю коригувати ставки в розрізі ключових слів, пристроїв, списку ремаркетингу, географії
          • Створили розумну стратегію для оптимізації щомісячних витрат
          Результати
          • Використання Search Ads 360 збільшило рентабельність інвестицій на 65% всього за 3 місяці
          • CPO знизився на 33%
          • Середній чек збільшився на 10%
          • Час, витрачений на управління і оптимізацію пошукових кампаній, скоротилося на 40%
          • Оптимізовано щомісячні витрати

          UK & IE, IKEA UK

          IKEA підвищує рентабельність інвестицій в рекламу за допомогою Google Search Ads 360

          Мета
          • Підвищити% ROAS
          • Підвищити ефективність і скоротити час на обслуговування аккаунта
          • Збільшити відвідування магазину
          Рішення
          • Розділили акаунти за типом пристроїв і ГЕО на основі близькості до магазину
          • Використовували функції SA360 такі як: Розумні ставки, ярлики, автоматичні коригування ставок для RLSA і ГЕО
          • Запустили адаптивні торгові кампанії
          Результати
          • 68% збільшення ROAS
          • 114% збільшення онлайн-доходу
          • 232% збільшення відвідувань магазину

          Scotiabank

          Scotiabank підвищує конверсію з мобільних пристроїв за допомогою Search Ads 360

          Мета
          • Збільшення кількості конверсій
          • Максимізувати ефективність в команді
          • Об’єднати онлайн і оффлайн дані
          Рішення
          • Підключення стратегій ставок в Search Ads 360
          • Використовували колонку формул для визначення ваги джерела конверсій
          Результати
          • Збільшення мобільних транзакцій на 25,8%
          • 78% збільшення частки показів, загублених через низький Ad Rank
          • 33,3% поліпшення середню позицію оголошення

          ЯК МИ ПРАЦЮЄМО

          -1-
          ЗАЛИШАЄТЕ ЗАПИТ

          Ви заповнюєте форму на сайті

          -2-
          ПІДПИСУЄМО КОНТРАКТ

          Погоджуємо та підписуємо необхідні документи

          -3-
          ДОСТУП ДО КАБІНЕТУ

          Протягом 2-3х днів ви отримуєте доступ до кабінету

          -4-
          НАДАЄМО ПІДТРИМКУ

          Надсилаємо навчальні матеріали та допомагаємо налаштувати Search Ads 360