КЕЙС: як L’Oreal Paris залучив молодшу аудиторію в категорію фарбування волосся

Задача клієнта

L’Oreal Paris зрозуміли, що хочуть зробити перезапуск своєї лінійки фарб для волосся Casting Cream Gloss. Але цього разу вони хотіли одночасно залучити нову аудиторію – дівчат, які фарбують волосся вперше, та водночас нагадати про себе лояльній аудиторії з допомогою нового креативу.

Партнерство

L’Oreal Paris багато років працює з агентством Zenith, яке входить до Publicis Groupe. Разом вони реалізували чимало амбітних проектів, тож до релончу Casting Cream Gloss вони підійшли разом. Zenith в свою чергу залучив до співпраці Admixer – технічного партнера Google Marketing Platform у Центральній та Східній Європі. Разом вони розробили стратегію оптимізації кампанії для Display & Video 360, щоб досягти запланованих KPI та залучити абсолютно нову аудиторію.

Підхід

Рекламні кампанії були сегментовані по регіонам з перетином аудиторних груп та категорій, щоб забезпечити показ реклами потрібним користувачам у найкращий час. Була використана стратегія ставок Completed In-View and Audible (CIVA), щоб біддинг Display & Video 360 був оптимізований для збільшення показників viewability і досягнення більш ефективного CPV, при цьому закупівля інвентаря здійснювалася за моделлю СРМ.

Результати

Такий підхід дозволив L’Oreal Paris отримати максимум від своїх інвестицій та загалом більш ефективно оперувати щомісячними бюджетами. У перший місяць показник CPV зменшився на 180%, а viewability, навпаки, збільшився на 145%. Рівень повних переглядів став на 152% вище, ніж існуючий еталон у L’Oreal Paris в цій категорії продуктів!

Що це означає?

У сучасному рекламному світі немає задач надто складних для технологічних можливостей Google Marketing Platform. З цього кейсу випливає, що можна залучити зовсім різні за інтересами аудиторії до одного продукту, в той же час зробивши так, щоб рекламні повідомлення знаходили більш зацікавлених користувачів.

 

«Ми вражені результатами кампанії – завдяки можливостям DV360 ми зібрали дуже цінні інсайти про цільову аудиторію та її інтереси для наших наступних активацій»

Ганна Білогірцева, Group Brand Manager OAP & Garnier Coloration, L’Oreal CDP, Ukraine

 

 

Відділ Google Marketing Platform в Admixer – команда гугл-ентузіастів, які постійно працюють над тим, щоб донести потенціал можливостей інструментів GMP до агентств та рекламодавців, створюючи такі цікаві проекти.

Zenith – ROI-агентство, яке поєднує існуючі технології з блискучими фахівцями та постійно перебуває у пошуку нових можливостей вирішення складних завдань для розвитку бізнесу клієнтів. Експерти у сфері планування комунікацій та медіа, контенту, performance-маркетингу, аналітики.