Кейс METRO: Як покращити продажі з допомогою Search Ads 360

METRO Cash & Carry – мережа магазинів оптової торгівлі, та, зайшовши до будь-якого з них, можна купити майже все, що завгодно: від мускатного горіха до шовкового покривала кольору бургунді. Але маючи в арсеналі близько 30 тис. товарів та 1.7 млн ключових слів трьома різними мовами, погодьтеся, непросто оптимізувати онлайн-пошук.

Завдання

Тому METRO звернулися до своїх діджитал-партнерів iplace* та поставили перед ними кілька завдань:

METRO tasks

Крім кількісних показників, також важливо було збільшити кількість транзакцій не лише у великих містах, але й у місцях, де проникнення інтернету не таке високе та перешкод для замовлення онлайн набагато більше.

Рішення

Оскільки у METRO була оптимізація ставок, що реалізовувалась вручну, це, звісно, призводило до великих витрат часу та іноді заважало оперативно реагувати на зміну попиту.

В результаті, як доповнення до стандартних пошукових стратегій, було вирішено запустити Search Ads 360 для оптимізації кампаній із цільовим CPO.

Водночас сегментували кампанії за регіонами та категоріями, а також додатково запустили кампанії з пошукового ремаркетингу в Google Ads та створили розумні стратегії ставок у Search Ads 360.

Результати

Такі рішення дозволили звільнити ресурс для більш глибокого та точного аналізу результатів кампанії, і водночас дали змогу опрацьовувати та протестувати нові канали для залучення нових користувачів.

За перші три місяці використання Search Ads 360 для METRO були отримані результати, які надали можливість довгострокового планування майбутніх інвестицій у пошукову рекламу:

  • показник ROI (Return of Investment) зріс на 65%;

  • кількість транзакцій зросла на 43%;

  • тимчасові витрати на оптимізацію скоротилися на 40%;

  • CPO (Cost Per Order) знизився на 33%;

  • середня вартість замовлення зросла на 10%.


Корисні висновки

  • Для отримання високих результатів потрібна достатня кількість історичних даних щодо роботи пошукових кампаній;

  • Для ефективної роботи системи необхідна логічна структура облікового запису, щоб задати правильні налаштування ставок – стратегій Search Ads 360.

*iplace – головний діджитал-партнер METRO в Україні протягом останніх 4 років.

ADMIXER – технічний партнер Google Marketing Platform – надає доступ, тренінги та підтримку Search Ads 360 компаніям Центральної та Східної Європи.